Efficiënt en veilig cloudgebaseerd documentbeheer
Maak uw bedrijfsvoering toekomstbestendig met DocuWare Cloud
Digitaliseer uw administratie en stroomlijn bedrijfsprocessen met een veilig cloudgebaseerd documentbeheersysteem (DMS). Dit gebruiksvriendelijke DMS bespaart tijd, voorkomt chaos en geeft u altijd en overal toegang tot de documenten die u nodig heeft. Focus op groei en succes terwijl u uw bedrijfsvoering efficiënter maakt.
Uw bedrijf ook sneller vooruit?
Directe toegang tot informatie voor betere resultaten
Met DocuWare Cloud beheer je documenten veilig en efficiënt, zonder dat informatie verspreid raakt over verschillende systemen, e-mail of mappen. Koppelen met je bestaande software is eenvoudig, denk aan je boekhoudpakket, ERP of andere bedrijfsapplicaties. Zo werk je slimmer samen met collega’s én klanten en voorkom je dubbel werk. Het gebruiksvriendelijke platform is geschikt voor zowel incidentele gebruikers als professionals die dagelijks met documenten werken.
Documentbeheer
- Automatisering bedrijfsprocessen
- AVG- en NIS2-compliant opslag
- Sterke beveiliging std. inbegrepen
- Kant-en-klare oplossingen
- Eigen kostenefficiënte implementatie
- Grip op al uw documentstromen
- Flexibel en schaalbaar voor groei
- Nederlandstalige ondersteuning
Veelgestelde vragen over documentbeheer (DMS)
Algemene vragen
Wat is een cloudgebaseerd documentbeheersysteem?
Een DMS helpt bedrijven documenten veilig online op te slaan, beheren en terug te vinden. U heeft altijd toegang tot bestanden in de cloud, terwijl automatische back-ups uw gegevens beschermen. Dit systeem groeit mee met uw bedrijf, verlaagt operationele kosten en verwerkt zowel digitaal ‘geboren’ documenten als gedigitaliseerde papieren documenten.
Wat zijn de voordelen van digitaal documentbeheer?
Digitaal documentbeheer verhoogt de efficiëntie, vermindert kosten, verbetert de toegankelijkheid en zorgt voor betere naleving van regelgeving. Een DMS automatiseert werkprocessen door digitaal te routeren voor goedkeuring en verwerking, waardoor handmatige taken en fouten worden voorkomen en de efficiëntie toeneemt.
Is dit DMS wel geschikt en betaalbaar voor MKB bedrijven?
Ja, met standaardconfiguraties voor HR, financiële administratie, verkoopbeheer en documentarchivering is dit DMS speciaal afgestemd op Nederlandse bedrijven. Hierdoor is implementatie snel en kostenefficiënt.
Hoe zorgt een DMS voor AVG- en NIS2-compliance?
Wat kost een cloudgebaseerd documentbeheersysteem?
Licenties kosten vanaf €60 per gebruiker per maand (minimaal 4 gebruikers). Meer gebruikers verlagen de kosten per persoon. Medewerkers besparen 10-25% van hun tijd door efficiënter documentbeheer. Deze investering, slechts een fractie van de loonkosten, verhoogt direct de efficiëntie en resultaten.
Technische en implementatievragen
Is er Nederlandstalige ondersteuning beschikbaar voor het DMS?
Ja, wij bieden ondersteuning in het Nederlands en indien gewenst ook in het Engels voor alle aspecten van gebruik en onderhoud.
Hoe helpt een DMS medewerkers thuis of onderweg?
Dankzij centrale opslag en mobiele toegang kunnen medewerkers eenvoudig documenten ophalen, bewerken en delen, ongeacht hun locatie.
Hoe lang duurt de implementatie van een DMS?
Afhankelijk van de complexiteit en het aantal gebruikers kan de implementatie binnen enkele dagen operationeel zijn, met een volledige doorlooptijd van enkele weken.
Welke integraties zijn mogelijk met een DMS?
Het DMS ondersteunt API-koppelingen met veelgebruikte Nederlandse CRM- en ERP-systemen. Neem contact op voor specifieke integraties.
Hoe veilig is een cloudgebaseerd documentbeheersysteem?
Na vergelijking met andere systemen, heb ik voor DocuWare gekozen, voornamelijk vanwege de beveiliging, maar ook vanwege de gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit en kostenefficiëntie. Beveiliging is geen optionele extra, maar een standaard onderdeel van de architectuur, inclusief encryptie, logging en strikte toegangscontrole.